Alle vragen


Reservering plaatsen

Ik heb badenkaart. Hoe kan ik reserveren?

Je kunt jouw reserveringsaanvraag indienen door het speciale contactformulier in te vullen. Heb je een bevestiging ontvangen? Dan is jouw reservering definitief.

Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik de zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma (o.b.v. beschikbaarheid)

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Is reserveren met een e-ticket noodzakelijk?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket is het verplicht om met jouw e-ticket vooraf online te reserveren via de website.

Ik wil gebruik maken van jullie faciliteiten, wat is de entreeprijs?

Vanwege de getroffen maatregelen rondom het coronavirus is het tijdelijk uitsluitend mogelijk om e-tickets en/of arrangementen te reserveren. Bekijk hier de arrangementen.

Moet ik bij een ochtendentree om 14.00 uur uitchecken?

Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus is er tijdelijk geen ochtendentree. Je kunt uitsluitend een e-ticket en/of een arrangement reserveren. Bekijk hier de arrangementen.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoek wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservering kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Mocht je de reservering willen annuleren binnen 48 uur voorafgaande aan het bezoek kan dit niet kosteloos. Bij een annulering of no show binnen 48 uur zijn wij helaas genoodzaakt het gehele reserveringsbedrag in rekening te brengen. Buiten de 48 uur kan je kosteloos de reservering annuleren.

Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de regulier arrangement is nog wel beschikbaar. Wanneer je een van onze arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. De € 2,95 toeslag op deze betaalmethode wordt bij inlevering aan de receptie van jouw rekening verwijderd.

Ik heb een e-ticket maar het lukt mij niet om online te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Kan ik met een groep reserveren?

Het is op dit moment niet mogelijk om een reservering te plaatsen voor een groep.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket voor een dagentree, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Het is mogelijk om jouw e-ticket voor een dagentree alleen in de avond te gebruiken.

Wanneer worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Vanaf hoe laat is de avondentree geldig?

De avondentree is vanaf 16.30 uur. In verband met de maatregelen rondom het coronavirus hebben wij tijdelijk geen losse avondentree, maar kun je kiezen uit onze speciale arrangementen.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood.

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 16.30 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservering meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere arrangementen nog wel beschikbaar zijn. Wanneer je een regulier arrangement wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Eten & drinken

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om eigen consumptie te nuttigen in ons resort.

Is het mogelijk om bij jullie te lunchen of te dineren?

Het is mogelijk om tijdens je dagje wellness bij ons resort te lunchen en/of te dineren. In ons restaurant worden verschillende à la carte gerechten geserveerd. Voor zowel de lunch als het diner kan je genieten van uiteenlopende gerechten. Kijk op onze website voor meer informatie over het restaurant.

Kan ik bij het resort lunchen of dineren als ik een allergie heb?

Heb je een gluten, lactose of andere allergie? Je kan dit het beste ter plaatse aangeven bij één van de koks zodat je correct geïnformeerd kan worden.

Moet ik mijn lunch en/of diner vooraf reserveren?

Je kan tijdens jouw dagje wellness plaats nemen in één van onze restaurants. Reserveren voor een lunch en/of diner is niet mogelijk.

Behandelingen

Kan ik alleen door een man/mevrouw gemasseerd worden?

Het is niet mogelijk om een voorkeur hiervoor uit te spreken.

Kan ik op de dag zelf nog een behandeling reserveren?

Wij raden onze gasten aan om tijdig vooraf een behandeling te reserveren zodat je er zeker van kan zijn dat de behandeling beschikbaar is. Indien er op de dag zelf beschikbaarheid is om een behandeling te reserveren is dit uiteraard mogelijk.

Voor meer informatie bekijk de onze behandelingen.

Kan ik een behandeling reserveren zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

Het is niet mogelijk om enkel een behandeling te reserveren. Je kan een behandeling uitsluitend reserveren in combinatie met een dagentree of een dagarrangement.

Kan ik een voorkeur aangeven voor het tijdstip van mijn behandeling?

Het is mogelijk om een voorkeur aan te geven, tijdens het online reserveren kan je jouw voorkeur noteren in het opmerkingenveld. Hier houden wij zoveel mogelijk rekening mee, echter wij kunnen het helaas nooit 100% garanderen.

Zijn de tijden van mijn behandeling vooraf bekend?

De behandeltijd verneem je bij aankomst. Je kan tijdens het reserveren een aankomst- en vertrektijd aangeven. In dit tijdsbestek wordt de behandeling ingepland. Uiteraard kan je een voorkeur aangeven voor een bepaalde tijd. Indien mogelijk houden wij hier rekening mee.

Welke behandelingen en/of rituelen kan ik reserveren?

Dagelijks bieden wij verschillende behandelingen aan die je kan toevoegen aan jouw dagje wellness. Naast de behandelingen worden er ook rituelen aangeboden. Ontdek het huidige rituelen aanbod.

Wat is een wellnessritueel?

Dagelijks worden er verschillende wellnessrituelen aangeboden. Bij deze coronaproof rituelen staan ontspanning, geurbeleving, muziek en verzorgingsproducten centraal. Sommige wellnessrituelen worden door een medewerker uitgevoerd en zijn in groepsverband.

Wat zijn TREATMENTS® behandelingen?

Een Treatment is een speciale behandeling met TREATMENTS® producten. Waan je in een andere wereld met de unieke TREATMENTS® behandelingen. Deze bestaan uit een reinigingsritueel, verzorging en een massage. Met vier varianten is er altijd een Treatment die bij jou past.

Wat is het verschil tussen een TREATMENTS® behandeling of een massage?

Bij een TREATMENTS® behandeling staat de beleving voorop waarbij gebruik wordt gemaakt van TREATMENTS® producten. Iedere Treatment behandeling bestaat uit een reinigingsritueel, verzorging en een massage. Bij een gewone massage wordt er uitsluitend een massage gegeven door de specialist.

Moet ik mijn behandeling en/of ritueel vooraf reserveren?

Wanneer je een behandeling en/of ritueel wenst te ondergaan tijdens jouw dagje wellness is het raadzaam om deze vooraf te reserveren. Dit om teleurstelling te voorkomen. Reserveren is te allen tijde op basis van beschikbaarheid. Uiteraard kan je bij de receptie altijd informeren of er nog behandelingen en of rituelen beschikbaar zijn.

Is het mogelijk om meerdere behandelingen en-of rituelen te combineren?

Het is mogelijk om meerdere behandelingen en rituelen te reserveren. Houd er wel rekening mee dat wij dit moeten inplannen in het tijdsbestek dat door jou wordt doorgegeven tijdens het reserveringsproces. Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid.

Kan ik mijn behandeling en/of ritueel annuleren?

Het is mogelijk om jouw reservering te wijzigen en/of te annuleren. Houd wel rekening met de annuleringsvoorwaarden. Het is niet mogelijk om binnen 48 uur voor aankomst kosteloos te annuleren.

Over het resort

Ik ben jarig, krijg ik wat van het resort voor mijn verjaardag?

Vanwege de maatregelen rondom het coronavirus hebben we tot nader bericht geen speciale verjaardagsactie.

Mag mijn mobiele telefoon, tablet, e-reader, smart-watch mee naar binnen?

Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op de overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon, smart-watch of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wil je een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

Wat is de minimum leeftijd voor kinderen?

Vanaf de leeftijd van 14 jaar is iedereen welkom. Personen tussen de 14 en 18 jaar mogen SpaSense alleen onder begeleiding van een volwassene bezoeken. Het is verplicht een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd, naar vragen.

Kan ik bij het resort kolven en is er een koelkast aanwezig?

Het is mogelijk om te kolven. Wanneer je dit bij binnenkomst bij de receptie aangeeft, wijzen onze medewerkers van de receptie jou graag de weg. Er is een aparte kolfruimte met elektriciteit en een koelkast aanwezig.

Hebben jullie badkledingdagen?

SpaSense heeft geen badkledingdagen.

Hoe kan ik het resort bereiken met het openbaar vervoer?

Het resort is te bereiken met openbaar vervoer. Je kan uitstappen bij bushalte Aragorn, vanaf daar is het nog 13 minuten lopen.

Bekijk jouw reis

Kunnen wij de auto parkeren bij het resort?

Als gast van SpaSense kan je gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen en een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur. Het is niet mogelijk om met een camper te overnachten op de parkeerplaats en er is geen mogelijkheid om een elektrische auto op te laden. 

Wat zijn de openingstijden van het resort?

Maandag t/m zondag van 10:00 uur tot 23:00 uur. Ontdek ook de openingstijden tijdens de feestdagen.

Hoe verloopt de betaling? Moeten we vooraf betalen?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Zijn er kranten en tijdschriften aanwezig?

Vanwege het coronavirus zijn er tijdelijk helaas geen kranten of tijdschriften beschikbaar.

Hebben jullie ook abonnementen?

Breng je regelmatig een bezoek aan ons resort? Ontdek dan onze abonnementen voor een voordelig dagje wellness. Het is vanwege het coronavirus verplicht om te reserveren als abonnementhouder. Lees dan alle informatie omtrent het coronavirus en abonnementen.

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Er zijn geen parkeerplaatsen aanwezig waar het mogelijk is om een elektrische auto op te laden.

Wat kan ik verwachten bij een dagje wellness?

Geniet tijdens een dagje wellness de hele dag van alle sauna- en wellnessfaciliteiten. Laat je verrassen door de vele sauna's en baden. Kom tot rust in één van de Relaxruimtes of klets gezellig bij in het restaurant met een lekker hapje en/of drankje. Ben je niet eerder naar de sauna geweest? Ontdek meer informatie over een eerste keer naar de sauna.

Mag ik een flesje water meenemen?

Het is belangrijk om tijdens jouw dagje wellness goed te drinken. Je kunt jouw flesje water bijvullen in de daarvoor bestemde waterpunten.

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

SpaSense is niet rolstoeltoegankelijk. Je mag wel met de rolstoel ons resort betreden, echter raden wij aan om alleen een bezoek aan ons te brengen als je mobiel genoeg bent zonder rolstoel.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.

Loop ik de hele tijd naakt in het resort?

Je loopt niet de hele tijd naakt in het resort. In het restaurant, op het terras en Relaxruimtes is het verplicht om een badjas te dragen. Wanneer je gaat zwemmen ben je wel naakt. Als je de sauna in gaat kan je een handdoek om doen wanneer je dit wenst.

Wat moet ik meenemen voor een dagje wellness?

Vergeet onderstaande items niet mee te nemen zodat je optimaal kan genieten van jouw dagje sauna.

✔ Groot badlaken
✔ Twee handdoeken
✔ Badjas
✔ Badslippers
✔ Flesje water
✔ Eventueel: een tijdschrift of een boek
✔ Eventueel: eigen doucheproducten

Een rondje sauna, hoe gaat dat?

Voordat je naar de sauna gaat is het goed om te weten hoe een rondje sauna gaat. Ontdek hier meer informatie voor het optimale rondje sauna.

Is reserveren voor een entree noodzakelijk?

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus is het verplicht om vooraf te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Moet ik een badjas bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.

Moet ik een speciale handdoek meenemen?

Je kunt je eigen handdoek meenemen bij jouw bezoek aan ons resort. Het is niet verplicht om een sauna handdoek mee te nemen, je kunt ook een groot badlaken gebruiken hiervoor. Het badlaken dient wel groot genoeg te zijn zodat je met jouw hele lichaam op het badlaken kunt zitten. Ook met je voeten, dit in verband met de hygiëne. Wil je toch een speciale sauna handdoek? Bezoek de shop in ons resort en koop direct de pestemals (hamam handdoek). Uiteraard is het ook mogelijk om bij ons handdoeken te huren.

Cadeaubon

Accepteren jullie de cadeaukaart BeautyCadeau kaart?

Wij accepteren de BeautyCadeau kaart.

Accepteren jullie VVV bonnen?

Wij accepteren geen VVV cadeaubonnen.

Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

De Wellness Giftcard kan je online bestellen. Daarnaast kan je deze ook bij de receptie aanschaffen bij één van de deelnemende resorts.

Kan ik reserveren met een cadeaubon?

Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. De € 2,95 toeslag op deze betaalmethode wordt bij inlevering aan de receptie van jouw rekening verwijderd.

Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

Wij accepteren de Wellness Giftcard. Je kan de Wellness Giftcard bij de balie van het resort of bij één van de andere aangesloten resorts aanschaffen. Uiteraard kan je de Wellness Giftcard ook online aanschaffen.

Accepteren jullie de Nederlandse Sauna Cadeaubon?

Wij accepteren de Nederlandse Sauna Cadeaubon niet.

Mijn reservering

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma (o.b.v. beschikbaarheid)

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Wij verzoeken je tevens vriendelijk doch dringend om je aan de opgegeven aankomst- en vertrektijden te houden. Lees alles over de maatregelen rondom het coronavirus.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Indien je een reservering plaatst, dan gelden onze annulerings- en wijzigingsvoorwaarden. Verder verklaar je tijdens het reserveren het volgende: 

Ik verklaar dat ik weet dat ik geen toegang krijg tot het wellnessresort als ik klachten heb die op corona wijzen. Dit geldt ook als mijn huisgenoten klachten hebben of in de afgelopen 24 uur klachten hebben gehad. Ben ik op de dag van mijn reservering niet 24 uur klachtenvrij dan wijzig ik mijn boeking direct.

Het kan zijn dat je uit een oranje of rood gebied komt, dit niet van te voren wist en daardoor ons niet kan bezoeken. In die situatie neem je zo spoedig mogelijk contact met ons op en kunnen wij jouw reservering verzetten naar een nieuwe datum.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van jouw reservering.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Indien je een reservering plaatst, dan gelden onze annuleringsvoorwaarden. Verder verklaar je tijdens het reserveren het volgende: 

Ik verklaar dat ik weet dat ik geen toegang krijg tot het wellnessresort als ik klachten heb die op corona wijzen. Dit geldt ook als mijn huisgenoten klachten hebben of in de afgelopen 24 uur klachten hebben gehad. Ben ik op de dag van mijn reservering niet 24 uur klachtenvrij dan wijzig ik mijn boeking direct.

Het kan zijn dat je uit een oranje of rood gebied komt, dit niet van te voren wist en daardoor ons niet kan bezoeken. In die situatie neem je zo spoedig mogelijk contact met ons op en kunnen wij jouw reservering verzetten naar een nieuwe datum.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van jouw reservering.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen nadat de reservering is geplaatst.

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en je hebt de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij je vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.

E-ticket/Voucher

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van mijn e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere arrangementen nog wel beschikbaar zijn. Wanneer je een arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Is een e-ticket naamsgebonden?

Een e-ticket is niet naamsgebonden. Het is dan ook geen probleem wanneer deze op een andere naam is aangevraagd.

Ik heb een e-ticket maar ik kan alleen vanaf 16.30 uur reserveren, mag ik eerder komen?

Wanneer je een e-ticket hebt en op de dag dat je wenst te reserveren wordt in de kalender weergegeven dat je vanaf 16.30 uur kan reserveren. Helaas is het in dit geval niet mogelijk om eerder te arriveren dan 16.30 uur. Wanneer je eerder dan 16.30 uur arriveert kan je niet naar binnen helaas. Uitsluitend de Avondentree is dan beschikbaar.

Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

Het is niet mogelijk om een entreevoucher of e-ticket later in te leveren dan de einddatum die hierop vermeld staat. Wij kunnen hierin geen uitzondering maken, ook niet telefonisch. Het bezoek dient plaatst te vinden voordat de geldigheid van het e-ticket verloopt. Controleer de geldigheid door je e-ticketcode in te vullen.

Hoe verzilver ik een Dagje Wellness Voucher?

Volg de volgende stappen om jouw Dagje Wellness Voucher te verzilveren.

Ik heb een Voucher voor een dagentree, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Een Voucher voor een dagentree is vanaf 10.00 uur geldig. Het is dan ook mogelijk om alleen in de avond te komen.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) te reserveren?

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. Je kan de eerste code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kan je herhalen. Je kan maximaal twee codes per reservering verzilveren.

Reserveer hier jouw dagje wellness

Overige vragen

Wat is een Opgieting en moeten we hiervoor reserveren?

LET OP: vanwege het corona virus worden er tijdelijk geen Opgietingen gegeven.

Een Opgieting is een uniek sauna ritueel waaraan je kosteloos kan deelnemen bij ons resort. Daarnaast bieden wij nog het Saunaritueel TREATMENTS® Geurenreis aan tegen een kleine vergoeding. Bekijk onze website voor meer informatie over de rituelen.

Ik ben zwanger, kan ik de sauna in?

Wanneer je gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kan je zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als jij dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar jouw lichaam, als het niet prettig aanvoelt dan ga je de sauna uit. Bekijk hier meer informatie over zwangerschap en sauna.

Waar kan ik terecht voor gevonden voorwerpen?

Ben je iets vergeten na jouw bezoek aan ons resort? Je kunt dan contact opnemen met ons door het middel van het volgende contactformulier in te vullen. De gevonden voorwerpen worden uitsluitend per e-mail behandeld. Gevonden voorwerpen kunnen alleen bij de receptie opgehaald worden, deze worden niet per post verstuurd.

Op welke afstand liggen de hotels van het resort of is het mogelijk om bij het resort zelf te overnachten?

Ons resort beschikt zelf niet over hotelfaciliteiten. In de buurt kan je overnachten in prachtige hotels en sfeervolle Bed & Breakfast. Bekijk het overzicht van alle hotels en B&B's in de omgeving.

Ik heb een stoma. Krijg ik toegang tot het wellnessresort en mag ik gebruik maken van de faciliteiten?

In ons wellnessresort ben je van harte welkom met een stoma. Het is wel verplicht om een stomaband te dragen.

Kunnen er toeslagen berekend worden?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.