Contact


Wil je meer weten over ons resort of heb je nog een vraag die niet beantwoord is? Lees de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Openingstijden

Ma t/m zo
10:00 tot 23:00 uur
Snelste optie

Facebook

ma - vrij 9.00-17.00 | za, zo en feestdagen 9.00-12.00 uur

Naar Facebook

Formulier

ma - vrij 9.00-17.00 | za, zo en feestdagen 9.00-12.00 uur

Naar formulier

Meest gestelde vragen


Om je snel van dienst te kunnen zijn hebben we de meest gestelde vragen alvast voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. 

Alle vragen

Ik heb badenkaart. Hoe kan ik reserveren?

Je kunt jouw reserveringsaanvraag indienen door het speciale contactformulier in te vullen. Heb je een bevestiging ontvangen? Dan is jouw reservering definitief.

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma én saunarituelen (o.b.v. beschikbaarheid)

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Is reserveren in het restaurant verplicht?

Ons restaurant is vanaf 10.00 uur tot 21.30 uur geopend. Je kan hier terecht voor verfrissende drankjes, heerlijke tussendoortjes of zelfs voor een complete maaltijd.

Adresgegevens

SpaSense
Zwembadweg 7
5663 PL Geldrop

Navigeren