Veelgestelde vragen coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 16 oktober 2020 | 09:49 uur

Algemeen

Wanneer is SpaSense weer geopend?

Wij zijn geopend!

De overheid heeft op 13 oktober jl. nieuwe maatregelen getroffen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Na overleg met de veiligheidsregio kan ons resort gewoon open. Je kan veilig en onbezorgd genieten van een ontspannen dagje wellness. Onze horecafaciliteiten zijn gesloten tot en met minimaal 11 november 2020.

Wil je op de hoogte blijven van alle updates rondom onze opening? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.

Ik heb een reservering in de komende periode tussen 15 oktober en 11 november, kan deze doorgaan?

Jouw reservering kan gewoon doorgaan. Ons resort is geopend volgens de normale openingstijden. Houd er rekening mee dat onze horecafaciliteiten tot en met minimaal 11 november gesloten zijn.

Heb jij een reservering met eten en/of drinken in de periode van 15 oktober tot en met 11 november 2020? Dan heb je van ons een e-mail ontvangen met meer informatie. Wanneer je geen mail hebt ontvangen (ook niet in je SPAM-box), kan je contact met ons opnemen.

Heb je een reservering na 11 november staan dan hoef je nog geen contact met ons op te nemen.

Welke maatregelen heeft SpaSense getroffen i.v.m. het coronavirus?

Lees hier alle informatie over welke maatregelen ons resort heeft getroffen.

Is het toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen?

Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen. Het meenemen en hervullen van flesjes (water) is uiteraard wel toegestaan.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s).

Opgietingen zijn volgens het RIVM weer toegestaan. Waarom bieden jullie deze niet aan?

Wij bieden tijdelijk geen opgietingen aan, omdat wij er niet volledig van overtuigd zijn dat dit op een veilige manier kan plaatsvinden. De veiligheid van onze gasten tijdens een dagje wellness staat voor ons voorop.

In plaats van onze opgietingen kan je deelnemen aan ons gratis belevingsprogramma.

Reservering

Wat gebeurt er als ik een arrangement met eten en/of drinken heb gereserveerd?

Heb jij een reservering met eten en/of drinken in de periode van 15 oktober tot en met 11 november 2020? Dan heb je van ons een e-mail ontvangen met meer informatie. Wanneer je geen mail hebt ontvangen (ook niet in je SPAM-box), kan je contact met ons opnemen.

Heb je een reservering na 11 november staan dan hoef je nog geen contact met ons op te nemen.

Ik heb een e-ticket inclusief eten en drinken, hoe gaat dit nu?

Wanneer jij een bezoek wilt brengen in de periode van 15 oktober tot en met minimaal 11 november, kan jij geen gebruik maken van de horecafaciliteiten. Wij zorgen voor een passend alternatief ter plaatse. Je hoeft hier geen contact voor op te nemen met ons.

Kan ik mijn reservering verplaatsen of annuleren?

Indien je een reservering plaatst, dan gelden onze annulerings- en wijzigingsvoorwaarden. Verder verklaar je tijdens het reserveren het volgende: 

Ik verklaar dat ik weet dat ik geen toegang krijg tot het wellnessresort als ik klachten heb die op corona wijzen. Dit geldt ook als mijn huisgenoten klachten hebben of in de afgelopen 24 uur klachten hebben gehad. Ben ik op de dag van mijn reservering niet 24 uur klachtenvrij dan wijzig ik mijn boeking direct.

Het kan zijn dat je uit een oranje of rood gebied komt, dit niet van te voren wist en daardoor ons niet kan bezoeken. In die situatie neem je zo spoedig mogelijk contact met ons op en kunnen wij jouw reservering verzetten naar een nieuwe datum.

Vul ons contactformulier in bij een wijziging van jouw reservering.

Is reserveren verplicht?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd. 

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood?

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 16.30 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservering meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de regulier arrangement is nog wel beschikbaar. Wanneer je een van onze arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Ik wil graag reserveren. Kan dat gewoon en waar moet ik rekening mee houden?

Je kan bij ons weer een reservering plaatsen via onze website. Het is enkel mogelijk om een arrangement of Voucher te reserveren (o.b.v. beschikbaarheid). 

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de overheid nadrukkelijk. Wij houden je op de hoogte via al onze kanalen, zoals via deze website en via de e-mail als je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

Mijn e-ticket verloopt binnenkort. Wat gebeurt daarmee?

Vul jouw e-ticketcode in om te kijken tot en met wanneer jouw e-ticket geldig is en indien gewenst kan je een reservering plaatsen. Er geldt dan wel een beperkte beschikbaarheid. Je hoeft hier geen contact voor op te nemen. 

We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Badenkaart

Ik heb een badenkaart. Wat betekent dit voor mij?

Alle badenkaarten en jaarkaarten zijn met 6 maanden geldigheid verlengd . Deze verlenging geldt niet voor abonnementen die gekocht zijn na 1 augustus 2020.  LET OP: ook voor badenkaarthouders is een online reservering verplicht.

Je kan tot 48 uur van tevoren een reserveringsaanvraag doen via het contactformulier. Jouw reservering is definitief zodra je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen.

Moet ik reserveren met mijn badenkaart?

Omdat er voorlopig een beperkt aantal gasten is toegestaan in het wellnessresort, is reserveren verplicht. Je kan tot 48 uur van tevoren een reserveringsaanvraag doen via het contactformulier. Heb je een bevestiging ontvangen? Dan is jouw reservering definitief!

Restaurant

Is het restaurant geopend?

Onze restaurants zijn vanaf 15 oktober tot en met minimaal 11 november 2020 gesloten.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s).

Kan ik wel plaatsnemen in het restaurant?

Het restaurant zal gebruikt worden als tijdelijke rustruimte omdat er verder geen drinken en andere gerechten geserveerd worden. Je kan hier dus plaats nemen om even uit te rusten. Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken te nuttigen in ons restaurant.

Omdat het belangrijk is de suikerspiegel tijdens een saunagang op peil te houden, zijn er vitaliteitssetjes verkrijgbaar bij onze receptie. Deze bevatten een flesje drinken en een candybar(s).