Veelgestelde vragen Coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 28 mei 2020 | 16:00 uur

Algemeen

SpaSense is gesloten, wat nu?

Wij zijn tot nader bericht gesloten.

Op 27-05-2020 is door Minister President de heer Mark Rutte afgekondigd dat de maatregelen rondom het coronavirus mogelijk versoepeld worden. Zodra wij zeker weten wanneer wij onze deuren weer gaan openen communiceren wij een openingsdatum. Uit voorzorg kan je bij ons daarom nog niet reserveren.

Zodra er meer duidelijkheid is op welke datum wij weer open mogen en onder welke voorwaarden dit is, kan je contact met ons opnemen over jouw reservering. Wij adviseren je de website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in. Bedankt voor je begrip!

Reservering

Ik wil graag reserveren. Kan dat gewoon en waar moet ik rekening mee houden?

Voorlopig kun je niet bij ons reserveren. Uit voorzorg kan je pas weer bij ons reserveren vanaf het moment dat wij weten wanneer en onder welke maatregelen wij onze deuren weer mogen openen.

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de overheid nadrukkelijk. Wij houden je op de hoogte via al onze kanalen, zoals via deze website en via de e-mail als je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

Kan ik mijn reservering verplaatsen of annuleren?

Momenteel verplaatsen wij, uit voorzorg, geen reserveringen naar een nieuwe datum, maar zetten wij jouw reservering on hold. Indien jouw reservering al betaald is blijft jouw aanbetaling uiteraard staan. Zodra er meer duidelijkheid is op welke datum wij weer open mogen en onder welke voorwaarden dit is, kan je contact met ons opnemen over jouw reservering. Wij adviseren je de website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in. Bedankt voor je begrip!

Mijn e-ticket verloopt binnenkort. Wat gebeurt daarmee?

Alle bestaande e-tickets zijn verlengd tot en met 30 september 2020. Het is echter momenteel niet mogelijk om jouw e-ticket te verzilveren. Wij zullen pas informatie kunnen geven over jouw e-ticket zodra er meer duidelijkheid is over wanneer en onder welke omstandigheden wij onze deuren weer mogen openen. 

We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Je hoeft hier geen contact voor op te nemen. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Badenkaart

Ik heb een badenkaart. Wat betekent dit voor mij?

Door de corona maatregelen is ons resort gesloten tot nader bericht. Wij zullen daarom pas informatie kunnen geven over jouw badenkaart zodra er meer duidelijkheid is over wanneer en onder welke voorwaarden wij onze deuren weer mogen openen. We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Je hoeft hier geen contact voor op te nemen. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Ik heb online een badenkaart gekocht en nog niet verzilverd, wat nu?

Indien je een badenkaart online hebt gekocht, dan dien je het e-ticket die je direct na aankoop hebt ontvangen normaal gesproken binnen 30 dagen te verzilveren bij het resort. Omdat wij gesloten zijn (tot nader bericht) is verzilveren nu niet mogelijk. Indien je het contactformulier invult met je naam, emailadres en eticketnummer, dan kunnen wij je een nieuw e-ticket sturen die wederom 30 dagen geldig is. Dit doen wij zodra wij weer geopend zijn zodat je ruim de tijd hebt het e-ticket te verzilveren voor de badenkaart.

Let op: Dit is alleen nodig als de badenkaart nog niet is verzilverd.

Nadat het contactformulier is verstuurd ontvang je een referentienummer. Heb je deze niet ontvangen? Dan is het contactformulier niet verstuurd. Controleer altijd je spambox.

Naar het contactformulier

Heb je al een lopende badenkaart? 

Door de Corona maatregelen is ons resort gesloten tot nader bericht. Wij zullen pas informatie kunnen geven over jouw badenkaart zodra er meer duidelijkheid is over wanneer en onder welke voorwaarden wij onze deuren weer mogen openen. We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Je hoeft hier geen contact voor op te nemen. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.