Veelgestelde vragen Coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 2 april 2020 | 16:38 uur

Algemeen

SpaSense is gesloten, wat nu?

Wij zijn t/m 28 april 2020 gesloten.

ot onze spijt moeten wij onze deuren sluiten tot en met minimaal 28 april 2020 als gevolg van de uitbraak van het coronavirus. Tijdens de persconferentie van 31-03-2020 is deze maatregel door de minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport de heer Hugo de Jonge, afgekondigd.

Wij zullen alle reserveringen kosteloos verplaatsen naar een datum tussen 15 juni en 30 september 2020. Daarnaast zorgen wij ervoor dat vouchers, e-tickets en andere acties en aanbiedingen worden verlengd naar een geldigheid tot en met 30 september 2020. Weet jij naar welke datum je de reservering wilt verplaatsen? Vul dan het

contactformulier in. Houd rekening met een langere reactietijd i.v.m. drukte.

Reservering

Ik wil graag reserveren. Kan dat gewoon en waar moet ik rekening mee houden?

Ja, je kan nu een reservering maken met een datum vanaf 15 juni 2020. Deze datum houden wij als voorzorg aan omdat wij nog niet exact kunnen aangeven tot en met wanneer de maatregelen zijn. Mocht blijken dat we dan nog niet open kunnen gaan dan zullen we uiteraard geheel kosteloos jouw reservering verplaatsen.

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de overheid nadrukkelijk. Wij houden je op de hoogte via al onze kanalen, zoals via deze website en via de e-mail als je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

Kan ik mijn reservering verplaatsen of annuleren?

Wij zullen alle reserveringen kosteloos verplaatsen, uit voorzorg, naar een datum tussen 15 juni en 30 september 2020. Daarnaast zorgen wij ervoor dat vouchers, e-tickets en andere acties en aanbiedingen worden verlengd naar een geldigheid tot en met 30 september 2020. Weet jij naar welke datum je de reservering wilt verplaatsen? Vul dan het contactformulier in.

Mijn e-ticket verloopt binnenkort. Wat gebeurt daarmee?

Alle bestaande e-tickets zijn verlengd tot en met 30 september 2020. De nieuwe geldigheid kan je terugvinden in de kalender op onze website. Het is niet nodig om hierover contact op te nemen.

Badenkaart

Ik heb een badenkaart. Wat betekent dit voor mij?

Gezien de sluiting van ons resort tot en met minimaal 28 april 2020 (wij houden rekening met het scenario dat de sluiting tot en met 31 mei 2020 verlengd wordt) verlengen wij automatisch alle (maand) badenkaarten en jaarkaarten die verlopen vóór 1 juli 2020 naar een nieuwe geldigheid tot en met 31 juli 2020. Met jouw badenkaart of jaarkaart is het niet nodig vooraf te reserveren. Zodra wij weer geopend zijn kan je gewoon inchecken met jouw badenkaart of jaarkaart. Je hoeft hier geen contact voor op te nemen.

Ik heb online een badenkaart gekocht en nog niet verzilverd, wat nu?

Indien je een badenkaart online hebt gekocht, dan dien je het e-ticket die je direct na aankoop hebt ontvangen normaal gesproken binnen 30 dagen te verzilveren bij het resort. Omdat wij gesloten zijn (tot minimaal 28 april) is verzilveren nu niet mogelijk. Indien je het contactformulier invult met je naam, emailadres en eticketnummer, dan kunnen wij je een nieuw e-ticket sturen die wederom 30 dagen geldig is. Dit doen wij zodra wij weer geopend zijn zodat je ruim de tijd hebt het e-ticket te verzilveren voor de badenkaart.

Let op: Dit is alleen nodig als de badenkaart nog niet is verzilverd.

Nadat het contactformulier is verstuurd ontvang je een referentienummer. Heb je deze niet ontvangen? Dan is het contactformulier niet verstuurd. Controleer altijd je spambox.

Naar het contactformulier

Heb je al een lopende badenkaart? 

Deze verlengen wij automatisch (die verlopen vóór 1 juli 2020) naar een nieuwe geldigheid tot en met 31 juli 2020. Met jouw badenkaart of jaarkaart is het niet nodig vooraf te reserveren. Zodra wij weer geopend zijn kan je gewoon inchecken met jouw badenkaart of jaarkaart. Je hoeft hier geen contact voor op te nemen.