Veelgestelde vragen


Voor het laatst bijgewerkt: 13 september 2021 | 11:05 uur

Ik ben gevaccineerd, ben ik welkom in het wellnessresort?

Je bent van harte welkom bij ons wellnessresort! Houd er wel rekening mee dat je een coronatoegangsbewijs en een geldig identiteitsbewijs moet kunnen aantonen bij jouw bezoek aan ons resort.

Let op: je bent pas volledig gevaccineerd en jouw laatste vaccinatie minimaal 14 dagen geleden heeft plaats gevonden. M.u.v. Janssen dan ben je pas volledig gevaccineerd na 28 dagen indien je na 14 augustus 2021 bent gevaccineerd.

Ik ben niet (volledig) gevaccineerd, ben ik welkom in het wellnessresort?

Je bent van harte welkom bij ons wellnessresort! Houd er wel rekening mee dat je een coronatoegangsbewijs moet kunnen aantonen met een geldig identiteitsbewijs. Het toegangsbewijs moet een negatieve testuitslag bevatten die maximaal 24 uur geldig is. 

Let op: je bent pas volledig gevaccineerd en jouw laatste vaccinatie minimaal 14 dagen geleden heeft plaats gevonden. M.u.v. Janssen dan ben je pas volledig gevaccineerd na 28 dagen indien je na 14 augustus 2021 bent gevaccineerd.

Is het tonen van een geldig test- of vaccinatiebewijs verplicht om toegang tot het resort te krijgen?

Ja, dit is verplicht en een eis van de overheid. Neem ook een geldig identiteitsbewijs mee. Maak je gebruik van de CoronaCheck-app? Dan scannen wij bij binnenkomst de QR code. Alleen op vertoon van een groen scherm en jouw identiteitsbewijs, krijg je toegang tot ons resort. Een geldig geprint bewijs (QR-code) in plaats van de CoronaCheck-app accepteren wij ook. 

Hoe werkt een dagje wellness met een coronatoegangsbewijs?
  1. Plan jouw bezoek bij ons wellnessresort en maak een reservering.
  2. Ben je niet (volledig) gevaccineerd? Maak dan een testafspraak voor een test voor toegang. Let op: jouw testuitslag is maximaal 24 uur geldig. Je dient een afspraak te maken via testen voor toegang.
  3. Download de CoronaCheck-App voor als je deze nog niet hebt geïnstalleerd op jouw telefoon of maak een papieren coronabewijs aan via de CoronaCheck.nl.
  4. Indien je gebruik maakt van de CoronaCheck-app, maak via de app een QR code aan.
  5. Bezoek het resort en toon je QR code via de CoronaCheck-App, of papieren bewijs samen met jouw identiteitsbewijs bij de receptie.
  6. Geniet van een ontspannen dagje wellness.

Lees meer op https://coronacheck.nl/nl/

Hoe krijg ik een coronatoegangsbewijs?

Je kan op één van deze drie manieren een coronatoegangsbewijs krijgen:

  • Vaccinatiebewijs
    • Volledige vaccinatie (laatste vaccinatie heeft minimaal 14 dagen geleden plaats gevonden).
  • Herstelbewijs
    • Bewijs dat je minder dan zes maanden geleden hersteld bent van corona.
  • Testbewijs
    • Een negatieve testuitslag van minder dan 24 uur voor jouw dagje wellness of de dag van jouw reservering.
Hoe lang is een coronatoegangsbewijs geldig na een negatieve test uitslag?

Jouw toegangsbewijs is maximaal 24 uur geldig bij een negatieve uitslag. Ben je volledig gevaccineerd en heeft de laatste vaccinatie minimaal 14 dagen geleden plaatsgevonden? Of heb je recent corona gehad? Dan is jouw toegangsbewijs langer geldig. Lees meer op de website van de overheid.

Welke annuleringsvoorwaarden gelden er?

De reguliere annuleringsvoorwaarden gelden wanneer je een reservering hebt geplaatst. Je kan alle voorwaarden in de algemene voorwaarden lezen.

Mijn QR-code is gescand, maar geeft een rood scherm. Wat moet ik doen?

Vind hier alle informatie wanneer je een rood scherm te zien krijgt na het scannen van jouw QR-code. 

Is reserveren verplicht?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd. 

Wil je een bezoek brengen na 25 september aan ons resort? Ook dan is reserveren verplicht. Dit geldt ook voor de badenkaarthouders. 

Ik heb een badenkaart, is reserveren verplicht?

Ja, op dit moment is reserveren nog verplicht voor een bezoek aan ons wellnessresort. Indien je een badenkaart heb kan je een reservering plaatsen door het volgende contactformulier in te vullen.

Welke maatregelen hebben jullie getroffen i.v.m het coronavirus?

Natuurlijk dienen we ons wel te houden aan een aantal maatregelen die de overheid heeft vastgesteld. Bekijk hier welke maatregelen zijn getroffen zodat jij veilig en onbezorgd kan genieten van een dagje wellness. Per 25 september gelden er andere maatregelen, lees hier alle informatie per 25 september. 

Wil je zeker weten dat je niets mist? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Mijn Wellness Giftcard is verlopen in de sluitingsperiode, wat nu?

Is of gaat jouw Wellness Giftcard verlopen in de periode van 15 maart 2020 tot 1 juli 2022? Vul dan het contactformulier in voor een verzoek tot verlenging van jouw Wellness Giftcard. Verzoeken die uiterlijk 30 september 2021 worden ingediend via het formulier, worden in behandeling genomen. Indien jouw verzoek voldoet aan de voorwaarden, dan kom je in aanmerking voor verlenging. Je ontvangt uiterlijk 20 oktober een nieuwe Wellness Giftcard per mail met een geldigheid van 6 maanden.